دستگاه ترمودرمی و فارادیک

دستگاه ترمودرمی و فارادیک

موارد استفاده از دستگاه فارادیک: 
کاهش دردهای عصبی
کاهش اسپاسم
کاهش دردهای متعاقب عمل های جراحی
کاهش دردهای مزمن و مداوم مانند دردهای مفاصل و…
از بین بردن دردهای حاد مانند درد عصب سیاتیک،دیسک کمر و …
درمان انواع آرتروز
درمان دردهای عادت ماهانه
و مهمتر از همه موارد لاغری
تنس چیست و کاربردهای آن برای کدام موارد میباشد؟
تنس به معنی تحریک الکتریکی اعصاب از طریق پوست است. از نظر پزشکی ثابت شده که تنس روش موثر و غیر دارویی برای دردهای مختلف است.اگر درست و زیر نظر پزشک استفاده شود هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و اثر تسکین یا توقف درد هم به صورت جلوگیری از عبور درد به داخل بافت عصبی با پالس فرکانس بالا و هم افزایش ترشح اندروفین بدن که احساس درد را از طریق تاثیر به سیستم عصبی مرکزی کاهش میدهد،حاصل میشود. این روش از نظر علمی تایید و از نظر پزشکی ثابت شده است.
تنس یک روش غیر تهاجمی است که در آن مسیر سیگنال های عصبی که به سمت مغز و نخاع میروند،مسدود میشود،پیام های درد میتواند به حدی تغییر کند که باعث تسکین درد به طور موقت و یا طولانی مدت شود.
روش استفاده از دستگاه فارادیک
این روش از روش های نوین در لاغری در سطح جهان استفاده میشود.
این دستگاه شامل پدهایی هست که به نقاط مختلف بدن متصل میشود و با ایجاد انقباض و انبساط در این نواحی باعث شکسته شدن چربی و از بین رفتن آنها در مدت زمان کوتاه میشود.
در این روش و با مطالعات علمی فراوان در زمینه رفع چاقی های موضعی بسیار موثر بوده و با استفاده از تکنولوژی فارادیک فقط به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در هر جلسه میتوان بدون پیروی از یک روش تغذیه ای و یا ورزشی خاص به راحتی یک تا دو سایز بدن را کم نمود….
فارادیک یک شبیه ساز ورزشی بوده که با قرار گرفتن بر روی عضله آن را وادار به انقباض و انبساط میکند تا جایی که چربی مازاد انباشته شده بر روی آن سوخته شود.
روش فارادیک بسیار بی خطر و سریع میباشد و هر فردی که دچار تناسب بدنی نامناسبی باشد با پیروی ده جلسه ای از این روش میتواند به راحتی سایزهای بدن خود را کاهش دهد و ظاهری متناسب تر داشته باشد.دستگاه فارادیک علاوه بر رفع چربیهای ناحیه شکم و پهلو و سایر قسمتهای بدن (لاغری موضعی)و نیز لاغری عمومی باعث تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی مورد استفاده قرار میگیرد.
این دستگاه باعث لاغری گونه و صورت
لاغری شانه و زیر بغل
لاغری غبغب و گردن
لاغر شدن بازوها
لاغر شدن دور شکم و پهلو
لاغر شدن ران و باسن
لاغر شدن حجم کلی بدن
ماساژ درمانی با دستگاه لاغری جی فایو
دستگاه لاغری جی فایو از سال ۱۹۵۷ یک ماساژ درمانی بسیار عالی در صنعت زیبایی ،فیزیو تراپی و صنایع پزشکی بوده.این دستگاه با سری های مخصوص خود پوست و عضلات را ماساژ داده و به ترمیم بافت های عمیق ،از بین بردن انقباض عضلات تحت فشار، بهبود پوست و کاهش وزن کمک میکند.
دستگاه لاغری جی فایو بهترین روش لاغری موضعی و کم کردن سایز نقاط چاق بدنتان است.
این دستگاه تاثیر زیادی در شکستن سلولیت ها دارد
ذخایر چربی و سلولیت شکسته میشود.
بعداز مدتی بافت پوست شما صاف میشود.
گردش خون بعداز استفاده از جی فایو افزایش می یابد.
این دستگاه به ماهیچه ها حجم میدهد.
اگر همراه با رعایت رژیم غذایی برای لاغری از این دستگاه استفاده کنید نتایج سریع تری خواهید گرفت و لاغری درازمدت و ماندگاری خواهید داشت.
(مزایای کلی این دستگاه)
گردش خون را بهبود می بخشد.
کمک به کاهش وزن و سم زدایی.
برای کاهش مایعات اضافی.
تسریع روند تخلیه لنفاوی و سم های بدن
و در کل یک روش موثر برای درمان سلولیت و شکستن آن ها است و همچنین باعث جابجایی چربی های ذخیره شده می شود و آن ها را به جریان خون منتقل میکند.
با افزایش جریان خون باعث احیای پوست،تولید الاستین و کلاژن برای شکل گیری بهتر پوست میشود.
لاغری با دستگاه ترمودرمی
دستگاه ترمودرمی یکی از روش های مفید و رایج در مراکز فیزیوتراپی و توانبخشی و مراکز طب پزشکی و سالنهای لاغری میباشد. این دستگاه تاثیرات بسیار زیادی بر روی دردهای بدن دارد و البته نیازمند اجرای درست توسط متخصصین حرفه ای میباشد. این دستگاه با ایجاد تعرق و شکستن مولکولهای چربی و در نتیجه باعث کاهش وزن میشود.
لاغری موضعی به روش بادی رپ و مانکن استایل (جلبک دریایی)
بادی رپ به همراه ترمودرمی و فریز چربی ها انجام میشود.(مرگ و دفع سلول چربی)
محلول بادی رپ و مانکن استایل چیست؟
محلول عصاره جلبک دریایی به همراه مواد گیاهی دیگر است که به صورت محلول لاغری موضعی است که در دونوع سرد و گرم استفاده میشود.

 

دستگاه ترمودرمی و فارادیک جهت

  • از بین بردن سلولیت
  • از بین بردن چربی های اضافه در کوتاهترین زمان
  • کم کردن روزی ۱ سایز از حجم چربی های موضعی
  • از بین بردن آثار پوستی و یا افتادگی های پوستی بعد از زایمان و چاقی