معاینه و تشخیص بیماریهای دندان

معاینه و تشخیص بیماریهای دندان

کلینیک تخصصی دندانپزشکی امیرالمومنین به پشتوانه تجربه و دانش تیم تخصصی خود و برخورداری از متخصصان مجرب و سابقه بالای 12 سال دندانپزشکان و همچنین استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و بهره‌گیری از مرغوب‌ترین مواد و هزینه‌های قابل قبول و مناسب، بهترین نتایج ممکن را در زمینه دندانپزشکی به بیماران ارائه می‌دهد.
تشکیل پرونده
در این مرکز برای تمام بیماران پرونده به دو صورت دستی و دیجیتالی تشکیل شده و تمام یونیت های دندانپزشکی این مرکز مجهز به کامپیوتر و دوربین های داخل دهانی بوده و تمام مراحل درما ن بصورت مستند ثبت می گردد و این نوع خدمات به پزشک و بیمار کمک میکند که درمان بصورت علمی و آگاهی کامل توسط دندانپزشک صورت گرفته و در صورت هرگونه عوارض احتمالی در آینده درمان های تکمیلی بدون هدر رفت هزینه توسط بیمار صورت پذیرد.
رادیوگرافی دندان
رادیوگرافی در کلینیک دندانپزشکی امیران با بهره‌گیری از دستگاه RVG انجام می شود.
دستگاه RVG یکی از جدیدترین روش‌های رادیوگرافی دندانی می باشد که به کمک Sensor دیجیتال مقدار اشعه X رادیوگرافی به یک دوازدهم کاهش داده و به این صورت از آسیب‌های ناشی از تابش اشعه به بدن مراجعه کنندگان پیشگیری میشود.
در کلینیک دندانپزشکی امیرالمومنین با استفاده از جدیدترین و دقیق‌ترین راه‌های استریلیزاسیون نگرانی‌های مراجعه‌کنندگان عزیز به احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند هپاتیت،ایدز و … را از بین می‌برد.
در این کلینیک با توجه به داشتن اتاق CSR
( اختصاصی استریلیزاسیون) در چند مرحله تمام تجهیزات استریل می شودکه شامل:
مرحله اول تجهیزات داخل دستگاه ویبره و اولتراسونیک جرم زدایی شده و سپس در داخل
ساولون به مدت یک ساعت و نیم قرار گرفته و سپس شستشو داده می شود.
مرحله دوم وسایل در داخل دستگاه فور به مدت دو و نیم ساعت تحت دمای 140 درجه سانتی گراد استریل می گردد.
مرحله سوم بعد از آن به مدت یک ساعت در داخل دستگاه اتوکلاو تحت دمای 120 درجه و فشار هوای 140 بار استریلیزاسیون تکمیلی صورت می گیرد.

مرحله چهارم در مرحله آخر داخل پک یکبار مصرف گذاشته شده و در داخل دستگاه استریلیزاسیون اشعه ماوراء بنفش قرار میگیرد.
و در نهایت هر ماه طبق توافق صورت گرفته با شبکه بهداشت و درمان، کلیه تجهیزات این مرکز از لحاظ وجود میکروب نمونه برداری شده و کنترل می گردد. و از این لحاظ این مرکز از نظر کنترل عفونت دارای بالاترین استاندارد میباشد بطوریکه هیچ مرکز مشابه دیگری قابل رقابت با ما نمی باشد.