همه چیز را درباره عطاری بدانید

همه چیز را درباره عطاری بدانید
سه‌شنبه 30 جولای 2019

 

در این مطلب قصد داریم تا درباره شغل عطاری صحبت کنیم و در رابطه با ویژگی های عطاری و مواردی که لازم است بدانیم صحبت کنیم و همچنین یکی از عطاری های معتبر در زمینه گیاهان دارویی را به شما عزیزان معرفی کنیم که بسیار مناسب است پس در ادامه همراه ما باشید.

امروزه گرایش مردم به دارو های سنتی و در واقع طب سنتی رو به افزایش است و اطمینان و اعتماد مردم به طب سنتی در حال رشد است و به عبارتی ملت این روز ها برای دارو های گیاهی سر و دست می شکنند. با توجه به این موارد عطاری از آن دسته شغل هایی است که بازار خوبی دارد و درست است که شغلی است که، گرد و خاک گرفته اما این روزها جوانان هم عطاری را به چشم شغل برای خود می بینند.

عطاری امیران یکی از عطاری هایی است که بسیار معتبر است و در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی فعالیت دارد و مشتریان مخصوص به خودش را دارد و در این حیطه به صورت تخصصی در حال فعالیت است.

چگونه وارد این شغل شوید:

تنها روش برای موفق شدن در این شغل، یادیگیری است و توصیه می شود که پیش کسی که سال هاست که مشغول به این شغل است آموزش ببینید و می توان گفت تنها راه یادگیری آموزش پیش افراد با تجربه و کاردان است.البته باید این موضوع را بدانید که اولین و مهم ترین شرط، علاقه است. شما به شرطی آموزش های موثری میبینید که، علاقه به شغل عطاری داشته باشید. پس علاقه فراموش نشود. عطاری امیران هم یکی از عطاری های معروف است که این مشاوره های لازم و آموزش ها برای ورود به شغل عطاری را می دهد.

توصیه میشه :   سنجش بینایی نسیم شهر

عطاری

 

معرفی چند گیاه دارویی:

اکنون که درباره عطاری صحبت کردیم و این شغل را به شما معرفی کردیم بهتر است که چند نمونه از دارو های گیاهی که در عطاری ها مخصوصا عطاری امیران یافت می شود آشنا شوید. در واقع این گیاهان دارویی که معرفی می شود کاملا طبیعی و گیاهی است و برای آرامش و دوری از استرس و نگرانی مفید است.

گیاه دارویی

گیاه دم شیر:

هنگامی که استرس دارید و تمام مشکلات زندگی به شما فشار آورده است به گونه ایی که قصد دارید فرار کنید توصیه می کنیم که گیاه دم شیر را دم کنید و میل کنید. در واقع این گیاه از گروه خانواده گیاه نعناع است. این گیاه به شما کمک می کند تا قدرت برنامه ریزی داشته باشید و دچار ترس و استرس نشوید.

بادرنجبویه:

یکی دیگر از گیاهانی است که استرس و نگرانی شما را کم می کند در واقع هنگامی که از دارو های شیمیایی استفاده می کنید دچار بی حالی و بی حوصلگی می شوید و اگر قصد دارید که بدون گیجی استرس و نگرانی خود را کاهش دهید از بادرنجبویه استفاده کنید. این گیاه برای زمان هایی است که واقع توانایی حرکت هم ندارید و عطر این گیاه شما را شاد خواهد کرد. پس هنگامی که خیلی ناراحت هستید بادرنجبویه را به مانند چای دم کنید و مصرف کنید.

عطاری امیران ارائه کننده تمام گیاهان دارویی خاص و مفید و متخصص در زمینه عطاری و طب سنتی است.

ارسال نظر