با کامپوزیت دندان آشنا شوید

با کامپوزیت دندان آشنا شوید
یکشنبه 02 ژوئن 2019

 

لبخند زیبا باعث زیبایی در چهره ما می باشد در نتیجه داشتن دندان های زیبا تاثیر فوق العاده ایی در چهره ما خواهد داشت و داشتن دندان های سفید و زیبا باعث می شود تا اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم. امروزه یکی از روش های رایجی که افراد استفاده می کنند تا دندان های سفید و یکدستی داشته باشند، کامپوزیت دندان است. یکی از روش های بدون عوارض جانبی برای دندان های شما و زیباتر شدن لبخند شما و همچنین با این روش دندان پزشک می تواند دندان های شکسته، ترک خورده، پوسیده و سیاه شده را ترمیم کند و دندان های فرد زیبا شود. در این مطلب قرار است تا با کامپوزیت دندان آشنا شوید و علاوه بر این یکی از بهترین کلینیک های دندان پزشکی که کامپوزیت دندان را انجام می دهد به شما معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان چیست؟

در واقع کامپوزیت یکی از موادی است که امروزه در دندان پزشکی، دندان پزشکان بسیار استفاده می کنند. کامپوزیت دندان موادی خمیر مانند است که دندان پزشک از این مواد استفاده می کند تا دندان های پوسیده، شکسته و تک خورده و سیاه شده فرد را درمان کند.

کامپوزیت دندان نسیم شهر از مواد کامپوزیت بسیار مرغوب و اصل استفاده می کند و دندان پزشکان حرفه ایی که دارد باعث می شود تااین کار را به درستی انجام دهند و دندان های آسیب دیده شما را به خوبی با استفاده از کامپوزیت های اصل و مرغوب ترمیم می کنند.

کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

امروزه کامپوزیتی با نوع ونییر وجود دارد که در زیبایی دندان ها بسیار کاربرد دارد.این نوع از کامپوزیت به طور زیاد در جلو دندان که بین دندان ها فاصله افتاده است استفاده می شود و باعث می شود تا چهره افراد به طور کلی تغییر کند زیرا که دندان های جلویی در چهره بسیار تاثیر گذاراست.با دمان ونیر کامپوزیت دندان های شما سفید می شود و بدون این که هیچ تراشی بر روی دندان های شما صورت بگیرد که حتی گاهی اوقات به این روش ارتودنسی فوری می گویند.

توصیه میشه :   دنداپزشکی نسیم شهر

کامپوزیت دندان در نسیم شهر هم از کامپوزیت ونیر استفاده می کند و برای افرادی که دندان های جلویشان شکسته یا لبپر شده است از کامپوزیت ونیر استفاده می کنند و تمام کامپوزیت هاو موادیکهکلینیک دندان پزشکی نسیم شهر استفادهمی کند مرغوب بوده و از مواد قدیمی و کهنه استفاده نمی شود.

کامپوزیت ونیر

بهترین مواقع استفاده ازکامپوزیت دندان چه زمانی است؟

در ابتدا هم توضیح دادیم که کامپوزیت دندان برای رفع پوسیدگی دندان ها و یک دست شدن رنگ و فرم های دندان استفاده می شود. پس زمان خاصی برای کامپوزیت دندان ندارد زیرا هر زمانی که دندان های شما سیاه و شکسته و پوسیده باشد می توانید از کامپوزیت دندان استفاده کنید.

زمان کامپوزیت دندان

در چه مواقعی افراد نمی توانند از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟

زمانی که دندان های فرد از نظر قرار گیری دو فک و دو دندان بر روی یک دیگر باشد برای فرد توصیه نمی شود کهاز کامپوزیت دندان استفاده کند و توصیه می شود که فرد ارتودنسی انجام دهد. کامپوزیت دندان در نسیم شهر از کادری مجرب تشکیل شده است که قبل از انجام هر گونه کاری توصیه ها و مشاوره های لازم را برای افراد انجام می دهد واگر افراد برای کامپوزیت دندان مناسب بودند و نیاز داشتند انجام می شود.

کلینیک دندان پزشکی در نسیم شهر زیر نظر بهترین دندان پزشکان و دستگاه های حرفه ایی و استفاده از موادکامپوزیت مرغوب و با کیفیت توانسته است تا یکی از بهترین ها در دندان پزشکی باشد.

ارسال نظر