دنداپزشکی نسیم شهر

۱ شنبه 27 آوریل 2019

دنداپزشکی برای افراد دو معنا دارد، برای بعضی از افرادتنها به معنای کشیدن دندان و رهایی از درد است اما برای دسته دوم دندانپزشکی مکان و جایی بسیار لوکس و شیک است که لبخند زیبا را به وجود می آورد. دندانپزشکی نسیم شهر توانسته با ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی علاوه بر این که شما را از درد دندان نجات می دهد بلکه زیبایی دو چندانی برای شما به ارمغان خواهد آورد. در ین مطلب قصد داریم تا شما با بیماری های شایع دندانپزشکی آشنا کنیم.

دندانپزشکی

بیماری های شایع دندان:

یکی از بیماری هایی که در دندان ها بسیار شایع است، پوسیدگی دندان ها است. طبق آمار و بررسی هایی که انجام شده متوجه شده اییم که ۸۵درصد مردم در دهه های پنجم و ششم زندگی خود چند تا از دندان های خود را از دست داده اند و در نتیجه این موضوع باعث اختلال در دهان و دندان ها افراد می شود که دندانپزشکی نسیم شهر با وجود دستگاه های پیشرفته توانسته این اختلال در دندان ها را تاجایی که می تواند حل کند. البته متاسفانه با توجه به آمار ها وجود دندان های پوسیده و پرشده در ایران درمقایسه با دیگر کشور ها ۲برابر است.

بیماری دیگری که بسیار شایع است بیماری لثه است و از سن بلوغ به بعد خود را نشان می دهد ودر سنین ۵۰سالگی به بعد بیماری لثه نمایان می شود از علت هایی که بیماری و ناراحتی لثه به وجود می آید پلاک های دندانی است که در این پلاک ها میکروب های تجمع میکنند و باعث میشود تا به مرور لثه و استخوان فک از بین برود. با توجه به آمار وارقام هاییکه دندان پزشکی نسیم شهر نیز این تحقیقات رو انجام داده است، ۹۵درصد ایرانیان به بهداشت دهان و دندان خود اهمییت نمیدهند

توصیه میشه :   کامپوزیت دندان

با توجه به نظر کارشناسان دندانپزشکی نسیم  شهر، سلامت دندان شما سلامت یک عضو از بدن نیست بلکه سلامت کل بدن شما است. با توجه به این موضوع خدمات دندانپزشکی بسیارمهم و دارای اهمییت است و دنداپزشکی نسیم شهر با داشتن بهترین کارشناسان و دندانپزشکان بهترین خدمات دندان پزشکی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

پوسیدگی دندان

دندان پوسیده:

طبق نظریه کارشناسان و متخصصین دندانپزشکی نسیم شهر، وقتی دندانی خراب است باید کشیده بشود و درواقع طبق اصطلاح و ضرب المثلی که از قدیم وجود دارد دندون لق رو باید کشید دور انداخت. با توجه به نرخ های بالا و تعرفه های گران دندانپزشکی خیلی از افراد به دندان خود نمیرسند واجازه میدهند تا دندان هایشان پوسیده بشود و تا زمانی که درد نگیرد به سراغ دندانپزشکی نمیرود و متاسفانه در این زمان دندان پوسیده شده است وازبین رفته است و باید کشیده شود. اما باید این مژده داده شود که دندانپزشکی نسیم شهر با داشتن تعرفه های مناسب و طبق قانون وزارت بهداشت تا حدودی هزینه ها پایین تر آمده و می تواند کمک بزرگی برای افراد باشد.

در واقع هزینه های بالا دندان درد باعث شده است تا افراد به دندانپزشکی مراجعه نکنند و به سلامت دندان های خود توجه نداشته باشند و تا زمانی که دندان هایشان کامل خراب نشده است سراغ دندان پزشک نمی روند و در آن زمان هم فقط صورت مساله پاک می شود و دندان شما از بین میرود.

دندانپزشکی نسیم شهر با داشتن دستگاه های مجهز و کارشناسان و دندانپزشکان مجرب وهمچنین تعرفه های مناسب توانسته تا این مشکل هزینه را برای افراد برطرف کند.

توصیه میشه :   دندانپزشکی نسیم شهر

لبخند زیبا