لیزر زائد مرکز نسیم شهر

لیزر زائد مرکز نسیم شهر
۴ دوشنبه 06 می 2019

 

مو های زائد موجود در صورت و بدنتان شما را آزار می دهد؟آیا با روش های شیو کردن و بند انداختن و اپلاسیون مشکل دارید؟ پوست شما بسیار حساس است و نمیتوانید درد وکس را تحمل کنید؟ اگر این مشکلات را مو های زائد خود دارید، لیزر بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد است درواقع یکی از جدید ترین وامروزی ترین روش های از بین بردن موهای زائد لیزر است. در این مطلب قصد داریم تا کامل درباره این روش برای از بین بردن مو های زائد بدن توضیح دهیم و همچنین لیزر زائد مرکز نسیم شهر را هم که یکی از بهترین مراکز لیزر با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر است را به شما عزیزان معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

لیزر مو زائد

اشعه لیزر چیست؟

لیزر دارای نوری تک رنگ است که تک طول موج می باشد. هنگامی لیزر می شود نور لیزر در رنگدانه ملانینی که در موها وجود دارد،جذب می شود و سبب تحریب و از بین بردن مو ها می شود. به همین دلیل است که گفته می شود که هر چقدر مو ضخیم تر و مشکی تر باشد بهتر است زیرا رنگدانه ملانینی آن بیشتر است و باعث جذب اشعه لیزر می شود و مو را از بین می برد. در عین حال باید این نکته را بدانید که این رنگدانه در خود پوست هم وجود دارد و هرچقدر کمتر باشد به این معنا که بیمار سفید تر باشد، باعث میشود تا انرژی کمتری در پوست جذب بشه و احتمال سوختگی ناشی از لیزر کاهش یابد.

توصیه میشه :   از بین بردن چین و چروک

فواید لیزر

فواید لیزر مو های زائد:

در واقع یکی ازرایج ترین روش ها برای از بین بردن مو های زائد نه تنها صورت بلکه دست، پا، زیربغل، خط بیکینی و دیگر قسمت های بدن است و فواید زیادی از جمله:

دقت:

لیزر خیلی دقیق عمل می کند و دقیقا مو های ضخیم و تیره را مورد هدف خود قرار می دهد و آن ها را از بین میبرد و به پوست اطراف آن ناحیه هیچ آسیبی وارد نمی کند.

سرعت:

لیزر یکی از ویژگی ها و فواید خوبی که دارد بسیار سریع است. در واقع هر پالس لیزر در ثانیه بسیار کم می تواند مو های زائد را از بین ببرد. در نواحی خیلی کوچک به مانند لب کمتر از یک دقیقه لیزر طول می کشد و در نواحی بزرگتر به مانند کمر و پا ممکن است یک ساعت طول بکشد که واقعا سرعت بسیار بالایی است.

پیش بینی پذیری:

بیشتر افرادی که لیزر می کنند به طور میانگین بعد از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی پیدا می کنند که این نکته بسیار حائز اهمییتی است.

لیزر مو های زائد مرکز نسیم شهر با در دست داشتن جدید ترین دستگاه های لیزر زیر نظر پزشکان و متخصصان حرفه ایی می تواند به بیماران این تضمین را بکند که با انجام دادن لیزر مو های زائد بدن خود دیگر مشکلی پیدا نخواهند کرد و می توانند با مو های زائد خود خداحافظی کنند.

اشعه لیزر

در لیزر مو های زائد صبر داشته باشید:

در واقع خیلی از کلینیک ها برای جذب مشتری تبلیغات دروغی همچون رفع مو های زائد کل بدن در یک جلسه را اداعا دارند در حالی که این موضوع امری نشدنی ومحال است و گول این تبلیغات دروغین را نخورید. زیرا بدن هر فردی در هر جلسه می تواند مقدار محدودی اشعه لیزر را تحمل کند و در هر جلسه لیزر متخصص می تواند تنها به قسمتی از بدن بپردازد به همین دلیل  برای لیزر کل بدن این پروسه چندین جلسه طول می کشه پس در این پروسه شکیبایی و صبر داشته باشید.

توصیه میشه :   آنچه باید قبل از PRP بدانیم

مرکز لیزر نسیم شهر قبل از انجام لیزر در ابتدا مشاوره ایی با افراد انجام می دهد و تمام پروسه را به بیماران توضیح  می دهد و همچینین اگر فرد بیماری خاصی داشته باشد یا بار اولش است و خیلی از سوالات دیگر هم میپرسد تا تمام شرایط فرد را متوجه شود و با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر این کار رو انجام می دهد. علاوه بر این در مرکز نسیم شهر پزشکان و متخصصان مخصوص این کار وجود دارد و لیزر  زیر نظر  افراد کاملا حرفه ایی و کاردان انجام می شود. پس به راحتی می توانید در مرکز لیزر نسیم شهر مو های زائد  خود را  لیزر کنید و از شر مو ها زائد خود با بهترین شیوه راحت شوید.

دیدگاه ها4)
هستیJuly 6پاسخ
آدرس دقیقتون کجاست. کجای نسیم شهر هستین؟
amiranJuly 28پاسخ
نسیم شهر- خیابان امام خمینی( خ اصلی)، بین ۱۲ متری دوم و سوم، مجتمع پزشکی امیرالمومنین. طبقه سوم بخش پوست و مو و زیبایی ۰۲۱-۵۶۷۸۰۹۱۷
مهدیJanuary 4پاسخ
برای اقایان هم انجام میدید
amiranMay 19پاسخ
بله برای آقایان هم لیزر موی زائد انجام داده میشه

ارسال نظر